Lägenheten får en ny touch!

Efter mycket letande och funderande,
hittade jag denna skönhet som nu pryder vår lägenhet.
Vi sökte egentligen efter en rumsavdelare
som skulle skilja hallen från matrummet.
Men när den väl kom hem så tyckte jag att 
den gjorde sig bättre mot den här väggen!
 
 
 
Så nu är det fritt fram att köpa prydnadssaker när vi
är ute på resor och marknader.
Jag tror att en lite lampa skulle göra sig 
mycket bra i en av hyllorna i den här!
 
 
Rummet kändes genast mera ombonat och mysigt!
Nu har jag ställt in lite prylar vi redan hade!
Bl.a. de söta tavlorna som Sandra gjorde till pappa 
i födelsedagspresent!
 
 
Jag känner mig mycket nöjd och glad!
Nu fick jag ny energi att inreda vårt hem!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katharina Sundberg

Åhhhh en hylla i min smak=)

2012-07-18 @ 10:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0