Longines Equestrian Beijing Masters

Till min stora lycka, fick jag, efter många om och men, tag i biljetter
till de internationella ryttartävlingarna i Birds nest, Beijing!
OS-arenan alltså!

Alla medaljtagares namn, från OS 2008, finns inristade i en lång mur
på arenaområdet. Jag hittade Rolf-Göran / Ninja!

I ärlighetens namn, så var väl inte Anders lika road som jag över det
fantastiska evenemanget!
Men vackra rosor och en nöjd hustru får honom ändå att må ganska gott!

Roffe går banan!

Liksom alla de andra ryttarna.

Om man ville sitta i de här tälten med vip-status och middag osv fick man
hosta upp ca. 8000 yuan. Från obekräftad källa, men jag tror att det är sant!

Framhoppningsbanan

En fin arena är det!!!

Malin Baryard och RolfGöran Bengtsson taktiksnackar!

En av 3 svenskar.
Alexandra Augustsson.

En snygg runda. Tyvärr inga svenskar till omhoppning.

RolfGöran på en vacker skimmel.

Här satsas det till 100%.

STILIGT!!!

Malin är verkligen en förebild!
Denna lilla späda varelse tar hästarna som vore de små kattungar.
Vad är det hon utstrålar egentligen?

Malin Baryard

Till sist en bild på Ludger Berbaum.
Tysken som tar ridsporten i Kina till elitnivå!

Det var fantastiskt roligt att vara där.
Dock gick det inte att jämföra med Gothenburg horse show!
Det finns mer att önska från arrangörernas sida....

Kommentarer
Postat av: Katharina Sundberg

Hästar är inte heller min starka sida,Anna red på klassresan och hon älskade det!!

2012-06-06 @ 14:28:43
URL: http://carinwelin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0