Tygparadiset!

När vi åkte in till Shanghai city hela gänget, lyckades jag få med mig några
för att leta reda på en av alla tygmarknader jag läst om.
Det är jag glad för!
Vilka tyger!
Och priserna ska vi inte nämna!
Hit ska jag åka igen. Med tomma väskor( på hitvägen alltså!)


Inte så prydligt kanske, men här fanns nästan allt!



Jag går igång på detta!
Helt underbart!



Vad ska man välja när packningen inte rymmer något alls egentligen?



Jag har svårt att släppa taget om det underbara sidentyget.
Älskar känslan!



Men här har jag nog bestämt mig för ett småprickigt shantungtyg!


Hon ser glad ut!


Och jag vill ha mer tyg!
Men det får bli en annan gång som sagt!
Eller många andra gånger.............................





Kommentarer
Postat av: Katharina Sundberg

Haha!!!Du har hamnat i rätt affär det syns att du njuter.Saknar dej!

2012-05-02 @ 12:48:40
Postat av: Camilla

Underbart!!! Då är det bara att leta reda på motsvarande i Beijing så vet vi var vi kan hänga sen. Jag är på!

2012-05-02 @ 17:11:36
URL: http://camillainbeijing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0