Härligt att vara ledig!

Jag njuter VERKLIGEN av att vara ledig och kunna göra annat än läsa,läsa,läsa på dagarna. Idag följde jag med Jenny och Johanna till Beijing planning museum. Jag tycker det är så fint med modellerna över stan. Det tyckte tjejerna också 😀
Sedan åkte jag till Elin och lilla Maja.

Jag fick äran att passa denna lilla söta tjej medans mamma hade lite ärenden att fixa. Det gick så bra och Maja var så nöjd och go 💕
Sedan tillbaka in till stan för att möta mina fina gäster. 

Vi strosade på nan luo gu xiang och svalkade oss med god juice på en takterrass. 
Därefter promenerade vi vidare förbi Trum och klocktornen på vår väg till Dali courtyard. 

Vackra fantasifulla stolar mot en hutongvägg. 
God mat på Dali!
Vi får hjälp att rensa fisken!
Sedan vandrade vi hemåt genom nattlivet på Dongzhimennei. Känns lite vemodigt att inte svänga in till Luoche Hutong 34 nåt mer. 
En bra dag är slut. Vi är trötta och nöjda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0