Nationaldagsfirande

Efter en underbart skön och ledig helg med shopping och trevlig utekväll inleddes vår svenska nationaldag med lite motgångar. 
Jag njuter på Muxi yuan! Det blev några vackra tyger med hem. 
På hotell och restaurangmarknaden köpte vi bland annat den här vackra hotpotgrytan.  


Lördagskväll med Catarina och Stefan. Härliga nya vänner i Beijing! Vi käkade god grekisk mat i norra sanlitun och avslutade på hidden house med några goda drinkar! 


Den 6/6 2016 kl. 15.50 kom så äntligen Jenny och Johanna ut i ankomsthallen. De syns knappt på bilden, jag vet. Men de är där jag lovar! 
Vi åkte direkt till ambassaden från flygplatsen. Tjejerna var lite omtumlade men jag tror de uppskattade att de fick fira dagen på detta fantastiska sätt🇸🇪

Med dans kring midsommarstången, god mat, pekingopera och Abbashow!


Trots en del tjafs och förseningar blev dagen en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen ❤👍Katharina

2016-06-07 @ 07:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0